Informatie

Datum

Het event vindt plaats op donderdag 10 november in de Caballero Fabriek, Saturnusstraat 60, 2516 AH Den Haag. Klik hier voor de bereikbaarheid.

U kunt zich veilig aanmelden. We zullen de geldende overheidsmaatregelen in acht nemen, indien de aanpak van Covid-19 dat vraagt.

Annuleringsvoorwaarden

Inschrijvingen zijn alleen schriftelijk te annuleren. In geval van annulering tot uiterlijk 4 weken voor de datum van het event, wordt een bedrag van €50 wegens administratiekosten in rekening gebracht. Meldt u binnen vier weken voor aanvang af? Dan zijn we helaas ook genoodzaakt €50 te berekenen. Overigens kunt u bij verhindering met ons overleggen of u een vervanger kunt sturen.

Algemene voorwaarden

Op alle aanbiedingen en overeenkomsten van iBestuur – onderdeel van Sijthoff Media – zijn de Algemene Voorwaarden van toepassing. Klik hier voor meer informatie.

Vragen?

Aarzel niet contact met ons op te nemen.

Event-ontwikkelaar (inhoudelijke vragen)

Krystle Koers

stuur een e-mail

Congrescoördinator (logistieke vragen)

Annemarie Post

stuur een e-mail

Klantenservice (inschrijving / aanmelding)

T: 020 – 57 33 678

(Klantenservice is telefonisch bereiken van ma t/m donderdag van 9.00 – 17.00 uur en op vrijdag van 9.00 t/m 12.00 uur)

stuur een e-mail


iBestuur organiseert dit event in samenwerking met: